Кожен клієнт нашого магазину має можливість обміняти свій старий пристрій на новий. Наші менеджери оцінюють технічний та косметичний стан виробу, комплектація та кількість пам'яті, після чого надають оціночну вартість.

  1. Зобов'язання зі сторони клієнта:

  • Клієнт гарантує повну працездатність свого пристрою;

  • Надає особисту гарантію для нашого магазину строком в 10 календарних днів;

  • В разі гарантійного випадку, а саме несправності телефону протягом 10 днів клієнт зобов'язаний повернути оціночну вартість телефону;

  • Обов'язкова наявність документів, підтверджуючих особу (паспорту громадянина України, закордонний паспорт або водійське посвідчення, а також застосунок “Дія”.

  1. Зобов'язання зі сторони продавця:

  • Магазин гарантує повну працездатність пристрою;

  • Надає гарантію від магазину строком на 30 днів на вживану техніку, та 1 рік офіційної гарантії Apple на нову.

  • Продавець зобов'язаний видати гарантійний талон на придбати або обміняний товар.

  • В разі гарантійного випадку магазин зобов'язаний провести безкоштовний ремонт пристрою, а в разі, якщо він не можливий, то здійснити заміну пристрою на інший.

  • Продавець зобов'язаний об'єктивно оцінювати пристрій клієнта, та пояснити формування оціночної вартості.

arrow_upward