Кожен клієнт нашого магазину має можливість обміняти свій старий пристрій на новий. Наші менеджери оцінюють технічний та косметичний стан виробу, комплектація та кількість пам'яті, після чого надають оціночну вартість.
-
Зобов'язання зі сторони клієнта:
-
Клієнт гарантує повну працездатність свого пристрою;
-
Надає особисту гарантію для нашого магазину строком в 10 календарних днів;
-
В разі гарантійного випадку, а саме несправності телефону протягом 10 днів клієнт зобов'язаний повернути оціночну вартість телефону;
-
Обов'язкова наявність документів, підтверджуючих особу (паспорту громадянина України, закордонний паспорт або водійське посвідчення, а також застосунок “Дія”.
-
Зобов'язання зі сторони продавця:
-
Магазин гарантує повну працездатність пристрою;
-
Надає гарантію від магазину строком на 30 днів на вживану техніку, та 1 рік офіційної гарантії Apple на нову.
-
Продавець зобов'язаний видати гарантійний талон на придбати або обміняний товар.
-
В разі гарантійного випадку магазин зобов'язаний провести безкоштовний ремонт пристрою, а в разі, якщо він не можливий, то здійснити заміну пристрою на інший.
-
Продавець зобов'язаний об'єктивно оцінювати пристрій клієнта, та пояснити формування оціночної вартості.