-
Продавець гарантує, що куплений виріб є працездатним і не містить виявлених механічних та інших пошкоджень на момент здійснення продажу. Комплектність виробу перевіряється при покупці.
-
Гарантія на продані вироби, за домовленістю дотримання умов гарантії, несе в собі ї безкоштовний ремонт протягом гарантійного терміну, зазначеного в нашому гарантійному талоні, або їх заміну на аналогічний за призначенням у разі неможливсті ремонту.
-
Гарантія дійсна тільки при наявності фірмового гарантійного талону виробника з заповненими полями і підписом покупця.
-
Покупець зобов'язаний до початку введення в експлуатацію обладнання ознайомитися з Правилами його використання та гарантійного обслуговування, що містяться в доданих до обладнання інструкціях і переконатися у відсутності зовнішніх ушкоджень.
-
Продавець не забезпечує гарантійне обслуговування поставлених виробів у випадку.
-
втрати гарантійного талона, наявності в ньому записів або виправлень, зроблених не продавцем;
-
неспівпадіння серійних номерів комплектуючих із зазначеними в гарантійному талоні ;
-
пошкодження або відсутності гарантійних стікерів продавця на виробі (додається тільки до вживаних пристроїв );
-
наявності механічних ушкоджень (пом’ятості, сколи, глибокі подряпини, тріщини, сліди удару, вигин або перелом контактний ніжок, кріпильних місць і т.п.), а також зі стертим маркуванням виробу, нерозбірливими серійними номерами;
-
наявності ознак ремонту не уповноваженими особами (розкриття блоків, слідів, пайки, слідів механічних пошкоджень на гвинтах, порушень гарантійних пломб, заміни деталей і т.п.);
-
наявності пошкоджень, отриманих в результаті аварій, впливу вогню, вологи, агресивних хімічних речовин, а також в результаті дій третіх осіб або непереборної сили;
-
з ознаками горіння виробу ( прогар струмопровідних елементів, мікросхем, плати, корпусу, ін.);
-
несправності, що виникли внаслідок використання неоригінальних комплектуючих;
-
виходу виробу з ладу з вини покупця;
-
при неповній комплектації виробу, відсутності доданої документації, драйверів, кабелів, кріплення і оригінальної упаковки, або з пошкодженою комплектацією;
-
роботи виробу з неліцензійними, не сертифікованими або зараженими комп’ютерним вірусом програмними продуктами;
-
а також в інших випадках, передбачених чинним законодавством України.
-
У разі необхідності продавець має право перед початком ремонту відправити обладнання на незалежну експертизу строком до 14 робочих днів, без урахуванням часу транспортування в сертифікований сервіс-центр виробника для отримання висновку про причини виникнення несправності.
-
Заміна виробу проводиться тільки в тому, якщо він не може бути відремонтований, на підставі висновку сертифікованого сервіс-центру виробника. Термін гарантійного ремонту, в залежності від його складності, може становити 14 робочих днів, без урахування часу транспортування.
-
Обмін і повернення товару протягом перших 14 днів з дня покупки здійснюється якщо:
-
Товар новий ( не був в експлуатації ), не був активований і не має слідів використання; подряпин і т.п., програмне забезпечення не змінювалося;
-
Збережені:
- 1. повна комплектація ;
- 2. транспортні плівки;
- 3. цілісність і всі компоненти упаковки;
- 4. заводське маркування.
-
Надаємо гарантію від магазину строком на 30 днів на вживану техніку, та один рік офіційної гарантії Apple на нову. Продавець зобов'язаний видати гарантійний талон.
-
Додаткова Гарантія ;
-
Гарантія 365 днів спокою.
- Гарантійне технічне обслуговування. У разі виявлення заводського браку ми обмінюємо пристрій на новий протягом 1-14 днів.
- Індивідуальне налаштування пристрою.
- Перенесення даних із попереднього телефону безкоштовне
(економія 400 грн).
- Безкоштовне захисне скло в подарунок (cashback на аксесуари)
(Економія 800 грн)
- Повна технічна підтримка використання.
- Знижка на заміну акумулятора 50%. (економія 1000 грн).
- Загальна сума економії складе 2200 грн
Вартість даної послуги складе 1900 грн,
365 днів спокою.